تعمیر آسانسور

ساخت وبلاگ

 

اگر به دنبال پاتوق های شکم گردی غرب تهران هستید، با تهران پلاک همراه باشید. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های غرب تهران – بهترین فست فودی های غرب تهران – رستوران های خوب غرب تهران و … می پردازیم. تهران پلاک یکی از مناسب ترین مراکزی است که به اجاره خانه روزانه در غرب تهرانمی پردازد.

رستوران سنتی شهربانو

رستوران شهربانو دارای فضایی بسيار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش بوده كه می توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی مثل و خاطره انگیز را در آن تجربه کنید. منوی این رستوران بسيار مختلف بوده و اکثر بخش های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می دهند. همینطور بد نیست بدانید روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲، شهربانو صبحانه ای لذیذ را به شکل سلف سرویس ارائه می دهد كه شامل حدود ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی های مختلف است.

كاخ رستوران لیدوما

كاخ رستوران لیدوما يکی دیگر از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران بوده كه می تواند جزو بهترین انتخاب های شما برای گذراندن يک روز به ياد ماندنی باشد. این رستوران مجلل در محدوده شهرک غرب واقع شده و غذاهایی با کیفیت بالا ارائه می کند.

رستوران زمین

رستوران زمین يکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های گياهی در سطح شهر تهران بوده كه در منوی آن انواع غذاهای گياهی بدون استفاده از گوشت دیده می شود. در وعده صبحانه رستوران زمین دو انتخاب خواهید داشت كه شامل صبحانه ایرانی و املت وگان است. اگر به دنبال یک مرکز کامل برای شکم گردی غرب تهران هستید از این مجموعه دیدن کنید.

مسافر تهرانید؟ تهران پلاک با اجاره روزانه آپارتمان جنت آباد در کنار شماست!

رستوران مستر دیزی

مستر دیزی از رستوران های زنجیره ای تهران بوده كه تمرکز خود را بر روی غذاهای سنتی و اصیل ایرانی گذاشته است. برای شکم گردی غرب تهران سنتی این مجموعه راضی کننده است. در واقع، دیزی سراها از گذشته در تهران رایج بوده اند و این رستوران هم به نوعی يک دیزی سرای مدرن است. مستر دیزی در غرب تهران در سعادت آباد، ستارخان و اکباتان شعبه دارد.

رستوران سنتی سایمان

شما هم عاشق رستوران های سنتی هستید؟ رستوران سنتی سایمان یک پیشنهاد عالی برای شماست و تجربه لوکس و خاطره انگیز را برای شما فراهم می کند. غذای با کیفیت و خوش طعم و صدای زیبای موسیقی زنده همراه با فضای سنتی و با صفا در زمان صرف غذا می تواند لذت بردن از غذا را بیشتر کند.

رستوران قرص قمر

رستوران قرص قمر از رستوران شناخته شده غرب تهران بوده كه انواع کباب و غذای ایرانی را در منوی خود دارد. این رستوران در دو طبقه و با ظرفیت ۲۲۰ نفر در میدان پونک تهران واقع شده است. اگر به دنبال یک مرکز شکم گردی غرب تهران هستید، رستوران قصر قمر هم می تواند مناسب باشد.

تعمیر آسانسور...
ما را در سایت تعمیر آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب mohanadomidi بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 14:57